- Home
- Uitkering
- Uitkering aanvragen
- Aanvragen
Aanvragen
Na het startgesprek sturen wij u een bericht met een link naar het digitale aanvraagformulier. Hiervoor u DigiD nodig.
Bij de aanvraag moet u bewijsstukken inleveren. Het is handig deze alvast te verzamelen voor u de aanvraag gaat invullen. U kunt de bewijsstukken gelijk meesturen (uploaden) bij uw aanvraag. Let wel op dat de bestanden niet te groot (max. 25 MB) zijn. Apart inleveren kan ook.
- Heeft u geen computer? Dan kunt u een van de computers in onze ontvangstruimte gebruiken.
- Heeft u hulp nodig bij de aanvraag? Vraag gerust aan een van onze medewerkers om u te helpen.
Na uw aanvraag
Als wij uw aanvraag hebben gekregen, sturen wij u een bevestiging. Daarna controleren wij uw gegevens en bewijsstukken. Is er iets niet duidelijk of mist er nog iets? Dan nemen wij contact met u op. Soms komen we bij u op huisbezoek.
Daarna nemen wij een besluit over uw aanvraag. Dit duurt enkele weken. Wij sturen u dan een brief.