Heeft u een uitkering Orionis Walcheren? Dan controleren wij regelmatig of u nog recht heeft op deze uitkering en of alle gegevens nog kloppen. Dit heet een heronderzoek. Wij controleren of u de uitkering nog nodig heeft en of het bedrag van uw uitkering klopt. Dit komt omdat veranderingen in uw situatie invloed kunnen hebben op uw uitkering.

Welke informatie hebben wij nodig?

Wij hebben voor dit heronderzoek informatie nodig. Wij gebruiken de gegevens die u bij de aanvraag van uw uitkering heeft ingeleverd. En wij kunnen om nieuwe gegevens vragen zoals bankafschriften, brieven of overeenkomsten die gaan over inkomen, werk of opleiding. Maar ook om andere gegevens als er iets is veranderd in uw situatie. Bijvoorbeeld bij een verhuizing of veranderingen in vermogen of uw mogelijkheden om (vrijwilligers)werk te doen.

Bankafschriften inleveren

Bij een heronderzoek vragen we om uw bankafschriften. Deze kunt u op verschillende manieren inleveren:

Hoe weet u wanneer u een heronderzoek krijgt?

Als u een heronderzoek krijgt, dan sturen wij u een brief. Daarin vult u het heronderzoekformulier in via het digitaal loket Mijn Orionis. Hiervoor heeft u een DigiD nodig. Heeft u problemen met inloggen? Dan kunt u contact opnemen met het KlantContactCentrum (KCC) via 0118-432700