Start klanttevredenheidsonderzoek

vrijdag 2 mei 2025

Bij Orionis Walcheren vinden wij het belangrijk dat aanvragen en processen bij ons zo duidelijk en makkelijk mogelijk verlopen. Daarom horen wij graag wat er goed ging en wat er beter kan.

Vanaf 6 mei starten wij met een klanttevredenheidsonderzoek. Dit doen wij door te meten met een tool. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt en geven ons duidelijke en meetbare inzichten waar we wat mee kunnen. 

We beginnen met het meten van klanttevredenheid onder mensen die bij ons een aanvraag indienen voor bijzondere bijstand. Heeft u vanaf mei 2025 een aanvraag voor bijzondere bijstand ingediend? Dan kunt u een SMS of e-mail van ons ontvangen met de vraag om deel te nemen aan dit onderzoek. Als u besluit hieraan mee te werken ontvangt u een aantal vragen via de chat. Het beantwoorden van deze vragen kost ongeveer vijf minuten van uw tijd.

Helpt u mee aan het verbeteren van onze dienstverlening? Bedankt!

Deel dit artikel:
Afbeelding voor E-mail