- Home
- Geldzorgen
- Afspraak medewerker
Afspraak medewerker
Heeft u schulden en komt u er zelf niet meer uit? Maak dan een afspraak voor een gesprek met een van onze medewerkers.
Als u zich heeft aangemeld nodigen wij u uit voor een gesprek. Dit gesprek is altijd binnen zeven werkdagen na uw aanmelding. Het gesprek is telefonisch of op ons kantoor aan de Oostsouburgseweg 10 in Vlissingen.
Tijdens dit gesprek bespreken we uw geldzaken. We bekijken samen:
- hoeveel schulden u heeft;
- wat u zelf kunt doen;
- wat wij voor u kunnen doen.
Daarnaast bespreken we of u hulp nodig heeft op het gebied van:
- werk
- inkomen
- wonen
- gezondheid
- zorg
Belangrijk om te weten
Voor het maken van een afspraak heeft u een DigiD nodig.
Heeft u geen DigiD? Dan kunt u deze aanvragen via www.digid.nl.
Wilt u hulp bij het aanvragen van een DigiD? Of bij het maken van een afspraak? Onze medewerkers helpen u graag, maar u kunt hiervoor ook terecht bij de Sociale Clientenraad Walcheren.
Crisis
Soms is het belangrijk dat u snel een afspraak heeft. Bijvoorbeeld omdat uw woning wordt ontruimd of uw gas / elektriciteit / water wordt afgesloten.
Ontving u een brief van uw verhuurder met een datum voor ontruiming van uw woning? Of een brief van uw energiemaatschappij met een datum voor afsluiting van uw gas / elektriciteit / water? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om een afspraak te maken. Wij zorgen dat u binnen drie werkdagen een gesprek heeft met een van onze medewerkers.
Om u goed en zo snel mogelijk te kunnen helpen, is het fijn als u gegevens meeneemt naar de afspraak. Denk hierbij aan:
- de brief van uw verhuurder / energiemaatschappij waarin staat dat uw woning ontruimd wordt / uw energie afgesloten wordt;
- uw laatste loonstrook of uitkeringsspecificatie;
- bankafschriften van de laatste drie maanden.