• Home
  • Aanpassing dienstverlening

Afspraak op kantoor: voorzorgsmaatregelen i.v.m. Corona

We hebben onze kantoren, wachtruimte en spreekkamers aangepast. Wij volgen hierbij de richtlijnen van het RIVM. Hierdoor zijn onze ruimtes veilig voor u en onze medewerkers.

  • Wij werken alleen op afspraak.
  • Hiermee is het aantal klanten in de wachtruimte zo klein mogelijk.
  • Na ieder bezoek maken wij de wachtruimte schoon.

Bent u in een risicogebied geweest? Of gaat u op vakantie naar een risicogebied?

De overheid gaat ervan uit dat u een bewuste keuze maakt om naar het buitenland op vakantie te gaan. Helaas neemt het aantal coronabesmettingen nog steeds toe. Daardoor zijn er regio’s en landen opnieuw in lockdown gegaan of hebben ze strengere maatregelen genomen. Dat verandert momenteel per dag.

We hopen natuurlijk dat dit niet gebeurt tijdens uw vakantie. Toch is het goed om te realiseren dat dit gevolgen kan hebben na uw vakantie.

Bent u naar een gebied geweest waar code rood of oranje geldt? Of is uw vakantiebestemming tijdens uw verblijf veranderd van code geel naar oranje of rood? Dan adviseert de overheid om bij thuiskomst twee weken in quarantaine te gaan.

Voor u en onze veiligheid komt u tijdens deze periode niet naar ons kantoor. Ook niet als u een afspraak heeft. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met het KCC.

Bent u al twee weken in thuisquarantaine geweest en heeft u geen gezondheidsklachten ? Dan bent u van harte welkom op ons kantoor.

Tijdens uw bezoek gelden de volgende regels:

  • Kom niet naar ons kantoor als u verkoudheidsklachten heeft.
  • Kom precies op tijd. Hiermee voorkomen we dat teveel mensen in de wachtruimte zijn.
  • Kom zoveel mogelijk alleen. Wilt u iemand meenemen naar uw afspraak? Neem dan eerst contact op met het KCC.
  • Houd minimaal 1,5 meter afstand van anderen.
  • In de spreekkamer staat desinfecterend schoonmaakmiddel. U mag aan het begin van de afspraak zelf uw kant van de tafel en de armleuningen van de stoel schoonmaken. Zo weet u zeker dat deze goed schoon is. De medewerker met wie u een afspraak heeft doet hetzelfde voor zijn/haar kant van de tafel.
  • Volg de verplichte looprichtingen.
  • Volg de instructies op van onze medewerkers.
  • Volg de hygiëne maatregelen op.
    • We schudden geen handen
    • Hoest en nies in de elleboog
    • Was voor en na uw bezoek uw handen. In onze wachtruimte staat desinfectiehandgel
    • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze gelijk weg na gebruik

Heeft u vragen of is er iets niet duidelijk? Neem dan gerust via telefoon of e-mail contact met ons op. Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 08.00-17.00 uur.

 

Belangrijk

Bent u verkouden of heeft u verhoging/koorts? Kom dan niet naar ons kantoor toe, maar neem dan contact met ons op.

 

Dienstverlening op het gebied van inkomen gaat door
Onze dienstverlening op het gebied van het verstrekken van inkomen gaat door. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis. Hierdoor handelen wij uw vragen zoveel mogelijk telefonisch of per e-mail af. Het klantcontactcentrum is gewoon bereikbaar. Als u belt moet u wel rekening houden met een langere wachttijd dan normaal.

Dienstverlening op het gebied van werk gaat deels door
De ondersteuning die wij onze klanten bieden bij het vinden van werk gaat deels door. Trainingen en banenmarkten zijn afgezegd. Werkleertrajecten schorten we tijdelijk op. Individuele gesprekken doen we zoveel mogelijk telefonisch of digitaal.

Ons Werkleerbedrijf is gedeeltelijk dicht
Bij Orionis Walcheren werken veel kwetsbare mensen. Nu de maatregelen kunnen worden versoepeld, zijn we aan het kijken welke productiewerkzaamheden we weer gedeeltelijk kunnen opstarten. Dit doen we stapsgewijs; de veiligheid van onze medewerkers staat voorop. Opdrachten plannen wij, in onderling overleg met onze opdrachtgevers, opnieuw in. Dit is afhankelijk van de landelijke richtlijnen.