• Home
  • Aanpassing dienstverlening

Door corona hebben wij onze dienstverlening aangepast. Dit doen we om bezoekers en medewerkers te beschermen en verdere verspreiding van corona te voorkomen.

Zoveel mogelijk online en via de telefoon regelen
Wij vragen u uw zaken met ons zoveel mogelijk online en via de telefoon te regelen.
Gesprekken op kantoor zijn alleen op afspraak.
Het is belangrijk dat u de brieven die u van ons krijgt goed leest. Hierin staat of wij u voor een afspraak bellen of dat u een afspraak heeft op ons kantoor.

Kopiëren of onze computer gebruiken
U kunt nog wel bij ons terecht als u gebruik wilt maken van het kopieerapparaat of de computer in onze ontvangsthal. Wij vragen u dit alleen te doen als het echt nodig is en uw bezoek dan zo kort mogelijk te houden.

Bij ons binnenlopen voor een vraag of om even iets af te geven
Spontaan bij ons binnenlopen kan even niet meer. Komt u alleen naar ons kantoor als u een afspraak hebt of even gebruik wilt maken van het kopieerapparaat of de computer. We zorgen zo dat er zo min mogelijk mensen in ons kantoor zijn. Daarnaast werken bijna al onze medewerkers vanuit huis. Zij zijn niet op het kantoor aanwezig. Zij zijn via e-mail en telefoon bereikbaar.

Ook even iets bij ons afgeven kan nu niet. U kunt dit naar ons e-mailen (kcc@orioniswalcheren.nl) of opsturen naar:
Orionis Walcheren,
Antwoordnummer 134
4380 VB Vlissingen
Een postzegel plakken is niet nodig.

Online regelen
Via ‘Mijn Orionis’ op onze website www.orioniswalcheren.nl kunt u eenvoudig uw gegevens inzien, wijzigingen doorgeven of een aanvraag doen. Om in te loggen heeft u een DigiD nodig. Met DigiD kunt u inloggen op websites van de overheid en in de zorg. Hebt u nog geen DigiD? Deze kunt u aanvragen via www.digid.nl.

Als u een afspraak hebt op ons kantoor
Wij vragen u de aanwijzingen in het gebouw te volgen en voldoende afstand te houden.
Uit voorzorg hebben wij op alle balies plexiglas schermen geplaatst.
Kom precies op tijd en kom zo veel mogelijk alleen. Wilt u iemand meenemen naar uw afspraak? Neem dan eerst contact op met ons Klant Contact Centrum.
Kunt u niet op de afspraak komen? Zeg uw afspraak dan op tijd af.

Een mondkapje, uiteraard!
In onze wacht- en loopruimten geldt het dringend advies om als bezoeker een mondkapje te dragen. Als onze receptiemedewerkers u naar de afspraakruimte begeleiden, dragen ook zij een mondkapje.
Met ingang van 1 december aanstaande is het dragen van een mondkapje geen dringend advies meer maar is dat verplicht.

Maatregelen in onze spreekruimtes
Bij onze spreekruimtes zijn maatregelen genomen. Er staat een spatscherm en er zijn desinfectiemiddelen. U mag aan het begin van de afspraak zelf uw kant van de tafel en de armleuningen van de stoel schoonmaken. Zo weet u zeker dat deze goed schoon is. De medewerker met wie u een afspraak heeft doet hetzelfde voor zijn/haar kant van de tafel.
Zodra u heeft plaatsgenomen in de spreekruimte kan het mondkapje af.

Belangrijke regels
o    Kom niet naar ons kantoor als u verkoudheidsklachten of koorts heeft (38 graden en hoger)
o    Was voor en na uw bezoek uw handen. In onze wachtruimte staat desinfectiehandgel
o    We schudden geen handen
o    Volg in ons gebouw de verplichte looprichtingen
o    Volg de instructies op van onze medewerkers
o    Hoest en nies in uw elleboog

Bent u in een risicogebied geweest?
Bent u naar een gebied geweest waar code rood of oranje geldt? Of is uw bestemming tijdens uw verblijf veranderd van code geel naar oranje of rood? Dan adviseert de overheid om bij thuiskomst tien dagen in quarantaine te gaan.

Voor uw en onze veiligheid komt u tijdens deze periode niet naar ons kantoor. Ook niet als u een afspraak heeft. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met het Klant Contact Centrum.

Bent u tien dagen in thuisquarantaine geweest en heeft u geen gezondheidsklachten?
Dan bent u van harte welkom op ons kantoor.

Twijfelt u of u naar uw afspraak kunt komen? Of hebt u andere vragen?
Neem dan altijd vooraf contact met ons op. Ook als u vragen heeft of er iets niet duidelijk is.