• Home
  • Aanpassing dienstverlening

Gesprekken op kantoor zijn alleen op afspraak
Het is belangrijk dat u de brieven die u van ons krijgt goed leest. Hierin staat of wij u voor een afspraak bellen of dat u een afspraak heeft op ons kantoor.
In onze ontvangstruimte is een mondkapje vanaf maandag 8 november aanstaande verplicht.

  • Was voor vaak en na uw bezoek goed uw handen. In onze wachtruimte staat desinfectiehandgel
  • We schudden geen handen
  • Hoest en of nies in uw elleboog
  • Hou voldoende afstand van anderen. Minimaal 1,5 meter
  • Volg in ons gebouw de verplichte looprichtingen
  • Volg de instructies op van onze medewerkers

Uit voorzorg hebben wij op alle balies plexiglas schermen geplaatst. Kom precies op tijd en kom zo veel mogelijk alleen. Wilt u iemand meenemen naar uw afspraak? Neem dan eerst contact op met ons Klant Contact Centrum. Kunt u niet op de afspraak komen? Zeg uw afspraak dan op tijd af.

Maatregelen in onze spreekruimtes
Bij onze spreekruimtes zijn maatregelen genomen. Er staat een spatscherm en er zijn desinfectiemiddelen. U mag aan het begin van de afspraak zelf uw kant van de tafel en de armleuningen van de stoel schoonmaken. Zo weet u zeker dat deze goed schoon is. De medewerker met wie u een afspraak heeft doet hetzelfde voor zijn/haar kant van de tafel.

Heeft u klachten?
Kom niet naar ons kantoor als u verkoudheidsklachten of koorts heeft (38 graden en hoger).

Bent u in een zeerhoogrisicogebied geweest en bent u niet volledig gevaccineerd?
Was u in een gebied of land met een zeer hoog coronarisico? Dan moet u verplicht in quarantaine. Voor uw en onze veiligheid komt u tijdens deze periode niet naar ons kantoor. Ook niet als u een afspraak heeft. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met het Klant Contact Centrum.

Bent u in een zeerhoogrisicogebied geweest en heeft u een vaccinatie of herstelbewijs?
Dan moet u na aankomst in Nederland een zelftest doen. Als u een afspraak heeft bij Orionis Walcheren doet u deze zelftest voor uw afspraak. Alleen als de test negatief is, kunt u naar de afspraak komen. Neem zo snel mogelijk contact op met het Klant Contact Centrum als u niet naar de afspraak kunt komen.